Wednesday 12 June 2013

WAT MAAK JOU GELUKKIG?

Hebreërs 13:5  Hou julle lewe vry van geldgierigheid; wees tevrede met wat julle het.  God self het gesê: "Ek sal jou nooit verlaat nie, jou nooit in die steek laat nie."

Ons wil almal gelukkig wees.  Maar waarin lê jou geluk? Gaan dit vir jou oor hoe suksesvol jy in jou werk is, hoe groot jou bankbalans is, hoe mooi jou huis is, watter kar jy ry?  Met ander woorde meet jy jou geluk aan jou aardse besittings of word jou geluk gemeet aan jou verhouding met God en die mense om jou?  Ek kan vandag vir jou met sekerheid sê dat as jou geluk gebou is op aardse dinge gaan dit nie lank hou nie want jy sal altyd meer en beter wil  hê.  As jou geluk egter gebou is op jou verhouding met God en die mense om jou kan dit net groter en beter word.  Niemand kan dit van jou af wegvat nie en hoe meer jy daarin belê hoe meer vreugde gaan jy daaruit put.  'n Belegging in liefde en omgee vir ander met die liefde van Jesus in jou hart = GELUK.

GEBED  :  Here U is al wat ek nodig het om gelukkig te wees.  Geen aardse besittings sal ooit vir my die vreugde bring wat ek in U ervaar nie.  Dankie vir U liefde.  Amen. 





No comments:

Post a Comment