Wednesday 5 June 2013

VRUG VAN DIE GEES - NEDERIGHEID

Galasiërs 5:22-23  Die vrug van die Gees, daarteenoor, is liefde, vreugde, vrede, geduld, vriendelikheid, goedhartigheid, getrouheid, nederigheid en selfbeheersing.  Teen sulke dinge het die wet niks nie.

Die agste vrug van die Gees is nederigheid.   Nederigheid is om jou nie bo ander te stel nie.  Dit is om minder as ander te wees.  Ons almal ken 'n Mev Dokter So-en-So en met daardie titel probeer sy haarself bo ander stel.  Sy wil daarmee sê "My man is 'n dokter so ek is eintlik beter as ander."  'n Vinnige toets vir hoogmoed is as jy die woord "ek" baie by iemand hoor.  Ek dit, ek dat!  As mens aan 'n nederige persoon dink kom die woorde, toegeeflikheid, bedaardheid en kalmte by jou op.  Dit is iemand wat die gawes wat God vir hom/haar gegee het uitleef en gebruik maar die linkerhand weet nie wat die regterhand doen nie.  Dit is iemand wat met vreugde toekyk hoe iemand anders sy gawes van God uitleef en gebruik en nie jaloers daarop is nie.  Nederigheid was een van die grootste karakter eienskappe van Jesus.  Hy het met die melaatses, prostitute en sondaars gemeng.  Hy het sy dissipels se voete gewas. Maar onthou nederigheid is nie papbroekigheid nie. Alhoewel Jesus nederig was het Hy gestaan vir wat reg was. So moet ons ook wees, sonder om mense te vertrap.

Gebed  :  Here Jesus neem asseblief alle hoogmoed van my weg sodat dit nie U liefde van my wegkeer nie.  Laat nederigheid soos 'n glasdeur in my lewe wees wat oopstaan sodat ek 'n verlengstuk van U hande kan wees.









No comments:

Post a Comment