Tuesday 18 June 2013

HOE VERSLAAN JY DIE REUSE OP JOU PAD?

1 Samuel 17:46  "Vandag sal die Here jou in my mag oorgee sodat ek jou kan verslaan en jou kop van jou lyf afkap."

Ons almal kry te doen met probleme op ons lewenspad, die  "reuse" wat dit vir ons moeilik maak om aan te gaan.  Dawid het ook te doen gekry met so 'n reus naamlik Goliat en Dawid het hom nie gewend na oorlog wapens nie.  Hy het selfs die koning se eie wapenrusting geweier wat hy vir Dawid wou gee.  Al wat Dawid nodig gehad het was sy kettie en vyf gladde klippe.  Watter wapens gebruik jy om jou reuse te verslaan?  Is dit dalk besoeke aan sielkundiges, hande vol depressie, angs en slaap pille of dalk drank?  Dawid se vertroue was nie in homself of sy kettie en vyf klippies nie, nee, sy geloof was in God wat gister, vandag en tot in ewigheid dieselfde is.  As God met Dawid was toe hy Goliat verslaan het sal Hy by jou ook wees as jy jou reuse beveg. Plaas net jou vertroue in Hom en gaan staan voor jou reuse en sê hulle die stryd aan.  Ek verseker jou jy sal met God se hulp as oorwinnaar uit die stryd tree!

Gebed  :  Dankie Abba Vader dat ek nie alleen die reuse in my lewenspad  hoef aan te durf nie maar dat U altyd met my is om my te help om hulle te verslaan.  Amen.


No comments:

Post a Comment