Wednesday 12 June 2013

WAT GAAR JY ALLES OP?


Psalm 118:24  Dit is die dag wat die Here gemaak het;  laat ons daaroor juig en bly wees.

Ek het nou onlangs 'n persoon ontmoet wat 'n ware opgaarder is.  Die engelse woord "hoarder" sê dit vir my so lekker.  Ek het absoluut verstom gestaan.  Sy is 'n vrou van diep in haar sestigs en het nog steeds poppe van haar kinderdae maar dit is nie mooi opgepaste poppe nie, nee dit is lappoppe sonder koppe, en Barbies sonder arms en bene.  Sy het omtrent dertig bokse vol boeke en tydskrifte waarvan die blaaie al geel geword het en wat sy nooit in haar lewe weer sal lees nie.  Genoeg glase, eetgerei en eetservies om 'n paar gesinne 'n leeftyd te hou.  Die twee kamers is van vloer tot dak gepak met hierdie goed uit haar verlede en die kamers is sewe jaar laas skoongemaak.  So kan ek aangaan maar ek glo julle sien die prentjie.  Dit het my laat dink dat baie van ons ook sulke opgaarders is.  Ons gaar al die verdriet, mislukkings, hartseer en griewe van die verlede op en bêre dit in hierdie donker kamer in ons hart.  Party is soos hierdie vrou se poppe, die bene en arms is af en hulle is koploos want ons onthou nie meer so mooi al die besonderhede nie maar ons bly vasklou daaraan en ander is netjies verpak soos die eetservies in sneespapier en ons kan elke gebeure in besonderheid onthou.  Dit is nodig dat ons hierdie opgaar kamer moet skoonmaak en ontslae moet raak van al hierdie negatiewe bagasie.  Dit keer dat God se lig in daardie kamer kan skyn en dit verlig. Kom ons doen wat die Psalmdigter sê en leef vir vandag, dit is die dag wat die Here gemaak het. Vergeet van die dinge van die verlede wat keer dat ons oor vandag kan bly wees en juig.

GEBED  :  Here help asseblief dat ek nie 'n opgaarder word van negatiewe gebeure en gedagtes nie.  Laat U lig elke hoekie van my lewe verlig.  Amen.




No comments:

Post a Comment