Tuesday 11 June 2013

WIL JY OOK AFKLIM?


Matteus 11:28  "Kom na My toe almal wat uitgeput en oorlaai is, en Ek sal julle rus gee."

"Stop die wêreld ek het seergekry, en alles ja alles draai om my, ek het vêr genoeg saamgery, ek wil afklim en hier by U bly".   


Ek is seker almal het al gevoel soos hierdie woord van Leon Ferreira se liedjie so goed beskryf.  Soms het ons net genoeg gehad van al die swaarkry, hartseer, pyn, eensaamheid, ens wat ons in hierdie wêreld ervaar en wil ons net alles vir 'n ruk ontvlug en by Jesus se voete gaan sit. Die wonderlike nuus is dat ons in Matteus lees dat die Here ons uitnooi om juis dit te doen.  Om na Hom toe te gaan as ons uitgeput en oorlaai is en by Hom sal ons rus vind.  Wat 'n wonderlike versekering dat ons altyd na Hom toe kan gaan en Hy is altyd daar vir ons! 

GEBED  :  Dankie Abba Vader dat ons altyd by U rus kan gaan soek as die wêreld se laste te swaar op ons druk!  



No comments:

Post a Comment