Sunday 12 May 2013

BREEK DIE MURE AF

Psalm 34:16  Die Here sorg vir die regverdiges en luister na hulle hulpgeroep.

Ons word dikwels seergemaak en teleurgestel deur mense wat veronderstel is om ons lief te hê en onvoorwaardelik te aanvaar.  Hierdie seekry gaan sit baie diep en as dit herhaaldelik gebeur bou mens later 'n muur om jou om jou te beskerm teen verdere seerkry.  So stel ons ook vir God teleur en maak Hom hartseer met die dinge wat ons sê en doen.  Maar gelukkig bou Hy nie 'n muur om Hom nie maar nooi ons eerder uit om na Hom toe te kom en om by Hom van ons seer en teleurstellings te genees.  God het ons so lief dat Hy ons enige iets sal vergewe as ons Hom vra om dit te doen.  Kom ons gaan vandag na Hom toe en vra dat Hy die mure wat ons om ons gebou het sal afbreek en ons verharde harte weer sal sagmaak.

Gebed  :  Abba Vader help my asseblief om vandag die mure wat ek om my gebou het af te breek en my harde hart sag te maak. Sonder U, Here, sal ek dit nie kan doen nie. Amen.



No comments:

Post a Comment