Wednesday 22 May 2013

VRUG VAN DIE GEES : VREUGDE

Galasiërs 5:22-23  Die vrug van die Gees, daarteenoor, is liefde, vreugde, vrede, geduld, vriendelikheid, goedhartigheid, getrouheid, nederigheid en selfbeheersing.  Teen sulke dinge het die wet niks nie.

VREUGDE  :  Die tweede vrug van die Gees volgens Paulus is vreugde.  Vreugde beteken om 'n diepe en innige blydskap te hê.

- Vreudge is om te besef : Dankie Here, ek leef nie meer vir myself nie.

- Vreugde is dus om te besef : as mense na my kyk, sien hulle iets van God raak.
               
- Vreugde kom eers as 'n mens sonder verdienste begin uitdeel.  Dis om jouself en van jou besittings te deel sonder om iets in ruil te verwag.

Die vreugde van God is onvernietigbaar;  dis iets wat nie deur hartseer, verlies of teleurstellings uitgewis kan word nie. Dit is God se geskenk aan sy kinders, en ons kry dit deur die werk van die Heilige Gees in ons lewe.

GEBED  :  Abba Vader vul asseblief my hart vol blydskap en vreugde sodat as mense na my kyk hulle iets van U in my sal sien.  Amen.




No comments:

Post a Comment