Thursday 23 May 2013

VRUG VAN DIE GEES : VREDE

Galasiërs 5:22-23  Die vrug van die Gees, daarteenoor, is liefde, vreugde, vrede, geduld, vriendelikheid, goedhartigheid, getrouheid, nederigheid en selfbeheersing.  Teen sulke ding het die wet niks nie.

Die derde vrug van die Gees is vrede.  Daar was nog nooit soveel onrus in die wêreld soos vandag nie.  Die gevoel van verwarring, ontsteltenis en angs word elke dag erger.  Die behoefte aan vrede is sterk teenwoordig in baie harte.  Deel van die erfporsie van God aan sy kinders is juis dit : Vrede. Johannes 14:27  "Vrede laat Ek vir julle na;  my vrede gee Ek vir julle.  Die vrede wat Ek vir julle gee, is nie die soort wat die wêreld gee nie.  Julle moet nie ontsteld wees nie, en julle moet nie bang wees nie."

Wat in jou hart leef, word uiteindelik dade.  Die Here wil hê dat vrede jou hart moet vul want dan sal jy ook vrede na buite toe uitleef.  Wanneer daar allerhande onaangename dinge op jou pad kom - soos rusies en harde woorde - moet vrede die laaste sê daaroor hê.  Dit het van Jesus die grootste offer nog gekos om vrede tussen ons en God tot stand te bring.  Vrede is Christus.  Om vrede te ken moet jy Christus ken.  Vrede is nie 'n gevoel of omstandighede nie, Vrede is 'n mens en Sy naam is Jesus Christus.  Vrede is nie iets wat Christus vir jou wil "gee" nie maar iets wat Hy vir jou wil WEES.  "Hy is die Vredevors". (Jesaja 9:5)

Hoe is ek so seker daarvan dat Christus vrede is?  Ek ervaar dit in my binnekamer, alleen saam met Jesus, en dit vat ek saam met my die wêreld in.  "En die vrede van God wat alle verstand te bowe gaan, sal oor julle harte en gedagtes die wag hou in Christus Jesus." (Filippense 4:7)

Gebed  :  Dankie Abba Vader dat ek U vrede in my kan ervaar en dit saam met my kan neem as ek gekonfronteer word met die verwarring, ontsteltenis en angs van die wêreld.  Amen.




No comments:

Post a Comment