Wednesday 15 May 2013

LOOP DIE PAD SÁÁM MET HOM

Job 23:14  Wat Hy oor my besluit het, sal Hy doen, wat sy planne met my ook al is.

Wanneer ons deur 'n moeilike tyd in ons lewe gaan is dit alles-oorheersend.  Ons eie seer, probleme en bekommernisse is al waaroor ons dink en praat.  Dit beïnvloed ons emosies, ons uitkyk op die lewe en dalk ook ons siening oor God.

Dalk wonder jy hoe God dit wat nou in jou lewe gebeur kan toelaat.  Waarom jy? Toe God toegelaat het dat alles van Job af weggevat word het hy en sy vriende ook daaroor gewonder. Hulle het allerhande verklarings daarvoor probeer kry todat Job uiteindelik besef het : Dit gaan nie oor my nie! Alles wat met my gebeur, gaan oor God!  As jy dus baie waarom-ék?-vrae in jou gemoed het moet jy dalk ook dié vrae vra:

* Waarom nié ek nie?  Wat maak my anders as die persoon langs my?
* Wat wil God hê moet ek hieruit leer?
* Hoe kan Hy deur my swaarkry verheerlik word?

Aanvaar ook in jou swaakry God se wil met jou lewe.  Loop eerder die pad vol klippe gehoorsaam sáám met Hom - dit maak dit soveel makliker.  

Gebed  :  Here help my om te aanvaar dat wat ookal in my lewe gebeur, dit U plan vir my lewe is, en dat U altyd saam met my is. Amen.



No comments:

Post a Comment