Monday 20 May 2013

IS JY BY 'N KRUISPAD?

Jeremia 29:11  Ek weet wat Ek vir julle beplan, sê die Here:  voorspoed en nie teenspoed nie;  Ek wil vir julle 'n toekoms gee, 'n verwagting!

Ons almal neem elke dag besluite soos wat trek ek vandag aan en wat eek ek vir ontbyt.  Maar dan is daar ook daardie groot besluite wat ons soms moet neem. Besluite wat jou lewe sal verander.  Dit is met hierdie besluite dat ons na die Here toe moet gaan vir hulp en leiding.  As jy 'n besluit neem sonder dat jy dit voor Jesus se voete gelê het, en dit is die verkeerde besluit, sal jy hierdie gedurige onrustigheid in jou hê.  Ek moet tans 'n baie groot besluit neem wat my hele lewe gaan raak en ek het dit voor Jesus se voete gelê, maar tipies mens eintlik vir Hom gesê wat die uitkoms moet wees.  Ek het weke hieroor gewroeg en kon net nie rustigheid kry nie.  Tot ek vir die Here gesê het dit maak nie meer saak wat die uitkoms is nie, ek weet wat Hy vir my beplan en dit is voorspoed en nie teenspoed nie.  Die Here sal nie iets in my lewe laat gebeur wat nie Sy wil is nie.  En onmiddellik het ek hierdie oorweldige rustigheid in my gees ervaar.  Ek weet nog nie wat gaan gebeur nie maar ek is eintlik opgewonde om te sien watter pad die Here vir my beplan!

Gebed  :  Here dankie dat ons met al ons besluite na U toe kan kom en dat ons kan weet U wil net die beste vir ons hê. U beplan vir ons voorspoed en nie teenspoed nie.  Amen.



No comments:

Post a Comment