Thursday 2 May 2013

DIE PREMIE VIR GOD SE LIEFDE

Johannes 15:7  As julle in My bly en my woorde in julle, vra dan net wat julle wil hê, en julle sal dit kry. 


God is altyd by ons en wil ons beskerm en seën maar soms ken ons God net as ons Hom nodig het.  Ons bid Psalm 91 oor ons gesin en huis as ons benoud is skuif God dan weer bietjie op die agtergrond.  Kan ons dan op God se beskerming staat maak?  Die antwoord is nee.  God is nie goedkoop versekering nie maar die premie vir God se liefde en seën is baie bekostigbaar.  Die premie is LIEFDE.  Ons moet God lief hê met ons hele hart, met ons hele siel en met al ons krag en met ons hele verstand (Lukas 10:27) en Hom altyd eerste stel in ons lewens.  Dan kan jy verseker weet dat God jou sal beskerm en seën as jy Hom vra.  As jy 'n kind van God is moet jy egter nie dink jy is gevrywaar van enige negatiewe gebeurtenisse in jou lewe nie.  Nee, wat dit beteken is dat God altyd daar is vir jou en jou sal dra deur enige swaarkry in jou lewe.  Jy sal nooit alleen wees nie.

GEBED  :  Abba Vader U is my Alpha en Omega, my begin en my einde en ek het U lief met my hele hart, siel en verstand.  Amen.



No comments:

Post a Comment