Thursday 16 May 2013

MOET DIT NIE ONDER DIE MAT PROBEER WEGSTEEK NIE

1 Johannes 1:9  Maar as ons ons sondes bely - Hy is getrou en regverdig, Hy vergewe ons ons sondes en reinig ons van alle ongeregtigheid.

Nie een van ons is sonder sonde nie maar wat ons daaromtrent doen is wat saak maak.  As jy iets gedoen het wat jy weet buite die wil van God is gaan bely dit voor Hom. Moet dit nie onder die mat invee en daarvan probeer vergeet nie. Onthou God weet alles van ons en daarom kan ons niks van Hom wegsteek nie.  Maar die goeie nuus is dat NIKS wat ons voor God bely Hom minder lief vir ons sal maak nie.  Die enigste vereiste is dat jy sal bely en sal wegdraai van die sonde.  Hebreërs 10:26 sê "Wanneer ons opsetlik bly sondig nadat ons die kennis van die waarheid ontvang het, is daar geen offer meer wat ons sondes kan wegneem nie."   As daar enige sonde in jou lewe is wat jy nog nie voor God bely het nie doen dit nou.  Hy is getrou en regverdig en sal jou vergewe en reinig van alle ongeregtigheid.

GEBED  :  Vader, ek kom na U toe in die Naam van ons Here Jesus Christus.  Here, ek weet my lewe is nie in orde voor U nie.  Daarom kom bely ek vandag al my sondes en ongeregtighede voor U.  Al my verkeerde woorde, verkeerde gedagtes en verkeerde dade.  Here, U ken dit tog alles.  Ek bely alles wat ek kan onthou, en selfs dit wat ek nie kan onthou nie, maar wat U kennis van dra, as sonde.  Dankie dat U ook vir my aan die kruis gesterf het.  Ek vra dat U asseblief in my hart kom en vir altyd in my hart sal bly.  Ek vertrou U dat U nou my hart skoonmaak.  Ek aanvaar U as my REDDER, Here.  Ek bely hiermee dat ek met my  hele hart glo dat Jesus Christus vlees geword het, aan die kruis gesterf het, en deur U uit die dood gewek is op die derde dag om te sit aan U regterhand.  Here ek aanvaar nou met dankbaarheid U vergifnis vir al my sonde.  Daarom bely ek ook nou aan die wêreld en satan en sy magte van duisternis dat Jesus Christus van hierdie oomblik af my Koning, my Here, my Redder, my Saligmaker, my Verlosser en my vriend is.  Dankie Here Jesus vir U verlossing en genade, ek maak dit nou my eie.  In Jesus Christus se magtige Naam, Amen. 




No comments:

Post a Comment