Tuesday 16 April 2013

DIE MAG VAN DIE TONG

Spreuke 18:21  Die tong het die mag oor dood en lewe; die wat lief is om te praat, sal die gevolg dra.

Ons is dikwels so haastig om negatief oor 'n situasie of oor iemand te praat.  Let bietjie op as jy in 'n geselskap is hoe negatief mense praat oor byvoorbeeld ons land ("hierdie land sal nooit regkom nie want .."),  die ekonomie (die ekonomie sal nooit weer optel nie want ....), verhoudings ("daar is geen manier dat daardie huwelik kan werk nie, egskeiding is al oplossing") en so kan ek aangaan en aangaan.  As daar oor iemand gepraat word is dit gewoonlik negatief (skinder).  Ons moet onthou met elke negatiewe woord wat ons praat, praat ons dood oor 'n persoon of oor 'n situasie.  Wat egter ontstellend is, is dat mense ook negatiewe dinge oor jou sê en jy weet nie eers daarvan nie. Hulle spreek woorde van dood oor ons!  

Maar in Matteus 16:19 lees ons dat ons gesag ontvang van God om hierdie woorde te bind.  Hy sê :"Ek sal aan jou die sleutels van die koninkryk van die hemel gee, en wat jy op die aarde toesluit, sal in die hemel toegesluit bly".  Jy kan dus die krag uit hierdie negatiewe dinge wat gesê word haal.  Hoe? Ons gaan na God toe en ons sê vir Hom : "Vader, in die Naam van Jesus kom ek na U toe.  Ek neem hierdie woorde van dood en negatiwiteit gevange en maak hulle aan U gehoorsaam.  Ek bind dit en sluit dit toe want ek het die gesag van U ontvang om dit te doen.  Hierdie woorde van dood sal geen krag en mag meer hê nie."  

Kom ons probeer van vandag af om elke woord wat ons sê te oordink sodat ons net lewe sal praat en nie dood nie!

Gebed:  Here Jesus dankie dat U vir my die gesag gegee het om die vernietigende mag wat die tong het te kan bind.  Amen.






No comments:

Post a Comment