Thursday 11 April 2013

WAAR DIE HART VAN VOL IS

Matteus 12:34  Waar die hart van vol is, loop die mond van oor.

Het jy al 'n punt daarvan gemaak om op let waaroor die mense rondom jou die meeste praat.  Ek het die afgelope ruk geluister na die mense om my en al waaroor ek hulle hoor praat het was finansiële druk, wankelrige verhoudings met huweliksmaat en kinders, onbevredigende werksomstandighede of gespog oor eie prestasies en duur besittings.  In Matteus lees ons waar die hart van vol is loop die mond van oor.  Waarvan is ons harte deesdae vol as dit is waaroor ons praat?  Dalk moet ons ons harte begin vol maak van Jesus se liefde en genade.  So vol dat dit begin oorspoel in wat ons sê en so oorloop na ander toe.  Ek is seker as Jesus ons lewe vul al die negatiewe dinge en dinge van eie belang na die agtergrond sal skuif!

Gebed  :   Jesus vul asseblief vandag my lewe in so 'n mate dat getuienis van U liefde en genade by my mond sal oorloop.  Amen.



No comments:

Post a Comment