Tuesday 2 April 2013

MAAK HUIS SKOON

1 Joh 1:19  Maar as ons ons sondes bely - Hy is getrou en regverdig.  Hy vergewe ons ons sondes en reinig ons van alle ongeregtigheid.

Ek het vanoggend opgestaan met die gedagte dat vandag "spring clean" dag is.  Ek het elke vertrek van hoek tot kant gevat en skoongemaak.  Gaatjies en hoekies wat dikwels maar oorgekyk word want dit is so moeilik om te bereik is vandag getakel en skoongemaak.  Toe ek klaar was, was ek poegaai maar die gevoel van tevredenheid was beloning genoeg.

So moet ons ook van tyd tot tyd ons lewens skoonmaak.  Al daardie dingetjies wat maar oorgekyk word want dit is so ongemaklik om daar skoon te maak moet getakel word.  Lê al daardie minder goeie dinge voor Jesus se voete en vra Hom om jou te help om jou lewe skoon te maak en om jou al hierdie sondes te vergewe.  Ek hoef nie vir jou te sê in watter hoekies en gaatjies jy moet gaan soek nie, jy sal weet.  Kom ons maak vandag ons geestelik huis skoon en voel hoe God se genade oor jou skoon was.

Gebed  :  Dankie Jesus dat ek U kan vra om te help met my huis se skoonmaak en dat ek die dinge wat nie daar moet wees nie voor U kan neerlê.   Dankie Jesus dat U my onvoorwaardelik sal vergewe as ek U vra.  Amen. 






No comments:

Post a Comment