Tuesday 9 April 2013

KOM ONS GLIMLAG VANDAG

Spreuke 15:13  Blydskap laat 'n mens se gesig straal; smart maak 'n mens teneergedruk.

Het jy al opgemerk hoe mense se reaksies verskil as jy vir hulle glimlag.  Ek het al in die winkels rondgeloop en net vir mense geglimlag.  Eers het ek duidelike oogkontak gemaak, sodat die persoon weet, hierdie glimlag is net vir hom/haar en dan breed vir hulle geglimlag.  Die reaksies wat ek gekry het was :  (a) Die persoon glimlag onmiddellik net so breed terug; (b)  Daar is so effense glimlag en vernoude oë en jy kan eintlik hoor hoe die ratte in hulle kop draai om jou te probeer plaas.  Want volgens hulle moet jy hulle ken om vir hulle te glimlag en (c)  Die laaste groep kyk jou aan met 'n stroewe "moenie my pla nie en moet asseblief nie met my praat nie" gesig.  Hoe reageer jy as iemand vir jou glimlag?  Kom ons maak dit 'n keuse om as iemand volgende keer vir jou glimlag, glimlag jy net so breed terug!  

Gebed  :  Jesus laat die blykdskap wat ons in U het vandag deurbreek as 'n groot glimlag vir almal rondom ons.  Amen.


No comments:

Post a Comment