Wednesday 17 April 2013

WAT SKUIL AGTER JOU MASKER?

Spreuke 14:13  'n Mens kan lag terwyl hy treur, die uiteinde van vreugde kan kommer wees.

Ons dra almal maskers.  Die gesig wat ons vir die wêreld voorhou wys alles is reg.  Dit sê dit gaan goed met my, my huwelik, my werk, my finansies, my verhouding met my kinders, ens.  Want behoede ons as iemand kan sien dat daar iets skort in my lewe!  Maar agter daardie maskers huil ons.  Dinge wat veronderstel is om vreugde in ons lewens te bring, bring kommer en hartseer.   Maar ons is nie alleen agter hierdie masker van ons nie.  Nee, ons Abba Vader is daar elke tree wat ons gee.  By Hom kan ek my masker afhaal en sê : "Here hier is ek met al my bekommernisse en vrese." En dan sê die psalmdigter in Psalm 23: 2 - 3  "Hy bring my by waters waar daar vrede is.  Hy gee my nuwe krag. By Hom kan ek weer vrede ervaar en nuwe krag kry. 

Gebed :  Dankie Jesus dat ek by U my masker kan afhaal en dat U vir my vrede en krag gee vir elke dag. Amen.



No comments:

Post a Comment