Tuesday 2 April 2013

HOE GEE JY?

Markus 12 : 42 - 44  Daar het toe 'n arm weduwee gekom en twee muntstukkies ingegooi.  Dit was baie min werd.  Hy het sy dissipels nader geroep en vir hulle gesê: "Dit verseker Ek julle:  Hierdie arm weduwee het meer ingegooi as al die ander mense wat iets in die offergawekis gegooi het.  Hulle het almal uit hulle oorvloed iets ingegooi, maar sy het in haar gebrek alles ingegooi wat sy gehad het, alles waarvan sy moet lewe.

Ek en my man het so ruk terug een aand besluit om ons te bederf met 'n wegneem burger by 'n bekende hoederplek.  Terwyl ons daar in die deurry staan en wag sien ons 'n ou boemelaar oorkant op die sypaadjie sit en ons besluit toe om vir hom die promosie aanbod van twee klein burgertjies en 'n koeldrank te koop.  Toe ons klaar is ry ons tot by hom en gee vir hom die kos en hy was opreg dankbaar daarvoor.  Terwyl ons wegry kyk ek agtertoe en sien dat hy oorloop na die anderkant van die pad, waar daar ook 'n boemelaar sit, wat ons nie gesien het nie, en vir hom die een burger aanbied.  Ek ek voel in my gees hoe die Here vir my sê, "Dit is hoe jy moet gee".  Hierdie man, wat wie weet wanneer laas geëet het, en nie weet wanneer hy weer gaan eet nie, deel die enigste kos wat hy het.   

Hoe gee jy?  Gee jy uit jou oorvloed of gee jy van dit wat regtig vir jou kosbaar is.  Dit is soms so maklik om geld te gee as jy oorvloed het maar hoe moeilik is dit om van ons tyd te gee, om van onsself te gee.  'n Paar minute by iemand in 'n hospitaalbed, 'n ou mensie wat vergeet is in die ouetehuis, 'n drukkie vir iemand wat dit so nodig het, dit is partykeer soveel meer werd as al die geld in die wêreld.

Gebed :  Jesus help my vandag om my geestes oë oop te maak om te sien waar ek kan gee, al is dit my laaste muntstukkie soos die weduwee van ouds.  Want Here ek weet, daar waar ek gee, voorsien U weer in oorvloed.  Amen. 






No comments:

Post a Comment