Tuesday 30 April 2013

HOE BEGIN JY JOU DAG?

Matteus 6 : 33  ...beywer julle allereers vir die koninkryk van God en vir die wil van God, dan sal Hy julle ook al hierdie dinge gee.

Spandeer jy genoeg tyd saam met God?  Ek weet tyd is vir almal 'n faktor maar ek verseker jou hoe meer tyd jy saam met God deurbring hoe meer tyd gaan jy hê.  Ek vind dat wanneer ek tyd saam met my Abba Vader in die oggend deurbring is ek so gefokus op die dag wat voorlê dat ek beter kan beplan en alles kan inpas wat gedoen moet word.  Die dag wat ek oorslaan en my dinge eerste stel kan ek maar verseker wees van 'n chaotiese dag.  Begin jou dag reg, stel God eerste en wees verseker van 'n geseënde dag.

Gebed  :  Dankie Jesus dat U altyd daar is vir my.  Ek begeer om meer tyd in U teenwoordigheid deur te bring. Help my asseblief.  Amen.



No comments:

Post a Comment