Thursday 11 April 2013

HOE ERVAAR JY JESUS?

Psalm 16:9, 11  Daarom is ek bly en juig ek en voel ek veilig.  U leer my hoe om te lewe.  By U is daar oorvloedige blydskap.  Uit U hand kom net wat mooi is.


Ek ervaar Jesus in elke sonsopkoms en elke sonsondergang van elke dag.  Ek ervaar Jesus in die liefde wat ek van my man en kinders kry.  Ek ervaar Jesus in elke familie byeenkoms wat ons het.  Ek ervaar Jesus as ek hartseer is en my hondjie kom lek my trane.  Ek ervaar Jesus as ek parkeerplek soek en 'n kar trek uit reg voor die winkel waar ek wil wees.  Ek ervaar Jesus in die nag as ek wakker word en nie verder kan slaap nie en met Hom begin gesels.  Ek ervaar Jesus as ek op 'n koue wintersaand snoesig warm aangetrek voor 'n kaggelvuur kan sit.  Ek ervaar Jesus elke aand as ek versadig in 'n warm sagte bed kan klim met 'n dak oor my kop.  Ek ervaar Jesus in elke glimlag wat ek onverwags van iemand kry.  Hierdie is net 'n paar voorbeelde van die tye wat ek Jesus ervaar.  Hoe ervaar jy Hom? 

Gebed  :  Dankie Jesus dat ek U kan ervaar in alles wat ek doen elke dag. Amen.






No comments:

Post a Comment