Monday 8 April 2013

KAN JY VERGEWE EN VERGEET?

Markus 11:25 En wanneer julle staan om te bid, en julle het iets teen iemand, vergewe hom; dan sal julle Vader wat in die hemel is, julle ook julle oortredings vergewe.

Ek dink nie daar is iemand onder ons wat nie al een of ander tyd tenagekom is deur iemand nie.  Maar hoe ons dit hanteer wys wat in ons harte aangaan.  Dit is so maklik om vir iemand te sê ek vergewe jou maar daardie skurwe plekkie bly daar.  Het julle al gevoel hoe dit is as jou tand 'n growwe plekkie het en jou tong gaan aanmekaar soontoe.  Jou tong is naderhand stukkend maar as jy voel is dit maar weer daar op die growwe plekkie. 

 Dit is so as ons sê ons vergewe maar dit bly ons pla.  Ons gedagtes gaan aanmekaar na die persoon se woorde en/of  dade toe en speel dit oor en oor totdat jou gevoelens net so seer en rou is soos jou tong as dit aanmekaar oor daardie stukkend tand gly.  Onthou vergifnis begin in jou hart. Maak eers jou hart skoon van al die onkruid van selfbejammering en haat.  Dink aan al die kere wat Jesus jou al onvoorwaardelik vergewe het. Die Onse Vader gebed sê ons moet bid :  "Vergeef ons ons oortredinge soos ons ook die vergewe wat teen ons oortree."  Ons wil hê Jesus moet ons 100% vergewe nie waar nie, so ons moet dus ook 100% vergewe.   Dit is nie maklik nie maar met die hulp van die Here se genade sal ons dit regkry.  Dit wil nie sê ons sal dit vergeet nie maar as ons in aanraking kom met daardie persoon sal ons kan  optree vanuit die vergifnis in ons hart. 

Gebed : Jesus leer my asseblief hoe om werklik te vergewe en dankie vir U volkome vergifnis vir my sonde. Amen.


No comments:

Post a Comment