Tuesday 9 April 2013

JESUS SE DONSKOMBERS

Jesaja 41:10  Moenie bang wees nie, Ek is by jou, moenie bekommerd wees nie, Ek is jou God.  Ek versterk jou, Ek help jou, Ek hou jou vas, met my eie hand red Ek jou.

Soms is my kombers te klein.  As my voete toe is, is my ore en skouers oop en trek ek die kombers op, is my voete weer koud.  Maar trek ek my knieë op maak ek alles toe en kan ek dan rustig slaap.  Net so is my lewenskombers ook soms te klein.  As ek die een probleem uitsorteer het is die volgende een daar.  Maar as ek my knieë buig in gebed dan kan ek alles hanteer.  Die rede hiervoor is dat God dan Sy reuse groot donskombers van genade en liefde oor my gooi en my so dra en lei teen die daaglikse probleme.

As jou kombers te klein is, vra jy Hom om jou te kom toegooi met Sy donskombers?  Of probeer jy  maar om jouself teen die wêreld se probleme te beskerm met jou eie handgemaakte kombersie vol gate?  Kom vra volgende keer vir Jesus om Sy donskombers oor jou te gooi en gee elke deel van jou lewe, elke stukkie kommer, pyn, worsteling en spanning volkome oor aan Hom.  Sy genade is groot en wyd genoeg om op elke terrein van jou lewe meer as genoeg te wees.

Gebed  :  Dierbare Vader maak my asseblief vandag toe met U reuse donskombers van genade en liefde.  Amen 




No comments:

Post a Comment