Monday 29 April 2013

GEE JOU BEKOMMERNISSE OOR AAN HOM

Matteus 6 : 26  Kyk na die wilde voëls:  hulle saai nie en hulle oes nie en hulle maak nie in skure bymekaar nie;  julle hemelse Vader sorg vir hulle.  Is julle nie baie meer werd as hulle nie?

Hoeveel van ons verkwis tyd deur ons te bekommer oor die toekoms?  Ons is onseker oor ons werk, ons kinders se toekoms, of ons finansieel al ons verpligtinge sal kan nakom ens.  My broer het 'n wonderlike 10 minuut filosofie.  As mens 10 minute sonder suurstof is, is jy dood.  So volgens hom moet hy net die volgende 10 minute oorleef as dit verby is vat hy die volgende 10 minute want nie een van ons is seker of ons oor 10 minute nog hier gaan wees nie!  Voor ek gaan slaap in die aand sê ek vir Abba Vader dankie vir vandag se samesyn met my geliefdes, vandag se dak oor my kop, vandag se gesondheid, vandag se brood, dat ek klere gehad het om vandag te dra.  En dan vra ek Hom om asseblief vir more te voorsien en dit is asof 'n berg van my skouers lig as ek besef ek hoef nie meer daaroor te bekommer nie.   Soos  geskryf in Matteus 6 : 26  as my Abba Vader vir die voëls van die hemel sorg hoeveel te meer sal Hy nie vir my, Sy kind, sorg nie.  Gee jou bekommernisse oor aan Hom en geniet Sy liefde en genade elke dag.



GEBED  :  Dankie Abba Vader dat U in al my behoeftes voorsien.  Amen.   

No comments:

Post a Comment