Monday 15 April 2013

WAAR Lê JOU VREUGDE

Psalm 37:4  Vind jou vreugde in die Here, en Hy sal jou gee wat jou hart begeer.

Ek het op hierdie stadium van my lewe baie dinge wat ek begeer.  Nie materiële dinge nie want die bybel sê ons moet nie ons skatte hier op aarde bymekaar maak nie.  Ek begeer egter 'n werk vir my dogter wat al so lank werkloos is, ek begeer werk vir my man wat sy kontrakwerk verloor het as gevolg van die ekoniemiese toestand van die land, en ek begeer 'n beter verhouding met my skoondogter wat die ma van my enigste twee kleinkinders is, om maar 'n paar te noem.  Die Psamldigter sê duidelik "vind jou vreugde in die Here, en Hy sal jou gee wat jou hart begeer".  Duideliker kan dit nie gestel word nie.  Ons moet weer ons vreugde in die Here vind al is dit partydae baie moeilik as ons vaskyk in ons omstandighede.  Kom ons begin dankie sê vir wat ons het en ons sal weer ons vreugde in Hom vind!

Gebed  :  Jesus help my asseblief om weer my vreugde in U te vind.  Amen.



No comments:

Post a Comment