Tuesday 23 April 2013

JY MAAK DIE KEUSE


Job 11:17  Jou lewe sal meer lig hê as die helder middag, jou donker sal lig word soos die môre.

Word jy ook soms in die oggend wakker en voel of jy net die kombers weer oor jou kop kan trek en vir die lewe kan sê gaan maar aan maar ek vat bietjie "time out"?  Ek is seker daar is baie van ons wat dikwels so voel maar die vraag is hoe hanteer jy hierdie situasie.  Gee jy jou net oor aan hierdie gevoel van "ek wil nie vandag nie" of maak jy die keuse om op te staan en die dag aan te vat.  Ek het gevind as jy so voel, staan op en gaan bring tyd in God se Woord deur of sit jou radio op 'n christelike radiostasie.  Radio Tygerberg doen wonders vir my, of sit 'n CD op en sing uit volle bors saam.  Ek kan nie sing nie, as ek begin sing hardloop die hond onder die bed in en die katte verdwyn buite toe maar as ek so voel begin ek saamsing.  Moet sê in die begin gaan dit maar sag en huiwerig want ek wil nie regtig nie maar hoe verder hoe harder en later loof en prys ek die Here uit volle bors.  Probeer dit, dit werk!  Daardie donker wolk lig en die sonstrale begin deurbreek in jou dag.

Gebed  :  Dankie Here dat U my elke dag help om die regte keuses te maak.  Amen.








No comments:

Post a Comment