Thursday 25 April 2013

ONVOORWAARDELIKE LIEFDE

Romeine 8 : 38-39 Hiervan is ek oortuig:  geen dood of lewe of engele of magte of teenswoordige of toekomstige dinge of kragte of hoogte of diepte of enigiets anders in die skepping kan ons van die liefde van God skei nie, die liefde wat daar is in Christus Jesus ons Here.


Ek het gister die voorreg gehad om die dag saam met my kinders en kleinkinders deur te bring!  Ek het net weereens besef dat daar min dinge is wat naby die liefde wat 'n ma vir haar kinders het, kom.  My hart het eintlik gepyn van trots en liefde vir hulle.  Natuurlik het hulle al dinge gedoen wat my teleurgestel het maar ek het en sal  hulle nooit as persoon veroordeel nie, maar wel die dade.  Ek veronderstel dit is onvoorwaardelike liefde.  Daar is soveel ouers wat verwag dat hulle kinders eers moet presteer of op 'n sekere manier moet lyk voor hulle aanvaarbaar is vir die ouer.  Kan jy jouself indink as ons eers perfek moes wees voor God ons lief sou hê?  Maar in Romeine 8 : 38-39 lees ons dat niks ons van God se liefde sal kan skei nie!  As ons as ouers ons kinders met so 'n diep liefde kan lief hê hoeveel te meer moet ons Abba Vader se liefde vir ons nie wees nie! 

Gebed  :  Abba Vader dankie dat U my onvoorwaardelik lief het en dat niks my van U liefde sal kan skei nie.  Amen.









No comments:

Post a Comment