Tuesday 23 April 2013

HOE HANTEER JY TELEURSTELLING?


Psalm 130:5  Ek stel my vertroue in die Here, ek vertrou op Hom, ek wag op die vervulling van sy woord.


Die lewe gebeur nie altyd soos ons wil hê dit moet nie. Daar is baie teleurstellings soos 'n werksaansoek wat miskluk het, verbreekte verhoudings, bevorderings by die werk wat jou verbygaan, ens.  Die groot vraag is hoe hanteer jy hierdie teleurstellings.  Gaan sit jy in sak en as en sê vir jouself dat jy nooit hieroor sal kom nie.  Blameer jy jouself as hierdie dinge met jou gebeur?  Die Psamldigter sê dat ons ons vertroue in die Here moet stel.  Op Sy tyd sal Hy dit wat Hy in Sy woord vir ons belowe tot vervulling bring.  Ons Abba Vader is lief vir ons en wil net die beste vir ons hê en dit stem dikwels nie ooreen met wat ons dink die beste vir ons is nie.  Wees geduldig en wag in afwagting vir dit wat God in jou lewe gaan vermag!  Dit gaan beter wees as wat jy ooit gedink of gedroom het. 

Gebed  :  Dierbare Vader ek weet U beplan net die beste vir my.  Help my om geduldig te wag op die vervulling van U plan vir my lewe.



No comments:

Post a Comment