Friday 5 April 2013

WEES LIEF VIR JOUSELF

Psalm 139:14 Ek wil U loof, want U het my op 'n wonderbaarlike wyse geskep.  Wat u gedoen het, vervul my met verwondering.

Hoe voel jy oor jouself. Twyfel jy aan jou eie vermoëns, kraak jy jouself gedurig af, dink jy jy is nie mooi, slim of maer genoeg nie. Dalk voel jy jy is nie 'n goeie ma vir jou kind of vrou vir jou man nie.  Ongelukkig leef ons in 'n samelewing wat 'n baie onrealistiese beeld van die perfekte vrou/man voorhou.  Maar al is ons nie perfek in die wêreld se oë nie is ons perfekte skeppinge van ons Hemelse Vader.  Soos die Psalmdiger sê ons is op 'n wonderbaarlike wyse deur God geskep en Hy is vir ons lief net soos ons is!  Ons hoef nie eers maerder, ryker, beter of slimmer te word nie.  Net soos jy nou is, is Hy so ontsaglik lief vir jou!  Wat 'n wonderlike gedagte moet hierdie feit nie vir ons wees nie!

Gebed:  Dankie Here Jesus dat U my op so 'n wonderbaarlike wyse geskep het en dat U vir my liefhet net soos ek is. Amen.



No comments:

Post a Comment